Huidige stand Corona virus

Beste Patiënten,

Graag willen wij u informeren over de huidige stand van zaken met betrekking tot het Coronavirus.

Voor uw en onze gezondheid willen wij u met nadruk vragen om niet naar de praktijk te komen zonder eerst telefonisch contact met ons op te nemen. Wel starten wij vanaf 11 mei weer de reguliere zorg op.

Wij nemen de veiligheid van u en van onze medewerkers serieus en volgen het advies van de overheid over het Coronavirus op de voet en hebben hier onze werkwijze op aangepast.

Vanaf heden hanteren wij de volgende regels:

Toegang praktijk:

Als u op een van de volgende vragen “ja” antwoordt, verzoeken wij u om uw afspraak te annuleren. Dit kan uiteraard kosteloos

• Heeft u nu Corona?
  • Heeft u nu huisgenoten of gezinsleden met Corona?
  • Bent u genezen van Corona korter dan 2 weken geleden?
  • Heeft u een of meerdere van de volgende symptomen: verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, benauwdheid, reuk- of smaakverlies, koorts (38C of hoger)?
  • Heeft u huisgenoten of gezinsleden met bovenstaande symptomen?
  • Bent u in thuis-isolatie?

Bezoekregels:

Om de kans op besmetting zo klein mogelijk te houden, zijn er een aantal aanpassingen in de praktijk:

• Bij binnenkomst dient u uw handen te desinfecteren. Sla de handen ineen en raak niets meer aan.
  • De praktijk mag pas 1 minuut voor de afgesproken tijd betreden worden. Indien u te vroeg arriveert graag buiten de praktijk wachten, bijvoorbeeld in de auto.
  • Alleen degene met de afspraak mag de praktijk betreden. Begeleider(s), familieleden en/of anderen mogen niet mee naar binnen.
  • Kom met lege handen naar de praktijk. Laat mobiel en tas thuis of in de auto.

Heeft u een WebApp account dan kunt u ook gebruik maken van onze e-mailconsult service. Het streven van de huisarts is om binnen 2 werkdagen te reageren. Let op: e-mailconsult is niet bedoeld voor dringende of spoedeisende klachten. In dat geval dient u telefonisch contact met de praktijk op te nemen. Heeft u nog geen toegang tot de WebApp, maar wilt u hier wel gebruik van gaan maken, neem dan contact op met de praktijk. U kunt eenvoudig een eigen account aanvragen.

Voor vragen over het Coronavirus kunt u ook terecht op onderstaande websites:

www.rivm.nl

www.ggdzl.nl  / tel: 0800-1351